Verzenden & retourneren

Tijdens de bestelprocedure kunt u kiezen uit verzenden of zelf ophalen en in sommige gevallen door de brievenbus.
 
Wij verzenden niet onder rembours, vanwege de relatief hoge kosten die daaraan verbonden zijn.

 

Verzenden

Wij versturen uw bestelling in Nederland via PostNL. De kosten zijn € 5,95.

Bij besteding boven € 50,- is het verzenden gratis! 

 

Als de bestelling door de brievenbus kan dan versturen wij het in een envelop. Dit gaat via PostNL brievenpost
De kosten hiervan zijn van € 1,38 tot € 3,95, dit ligt aan het gewicht van het artikel.

Bezorgkosten voor België, Luxemburg en Duitsland zijn € 10,00. Dit wordt ook geleverd door PostNL.

 

Zelf afhalen

U kunt de artikelen uiteraard ook zelf afhalen!

Wij nemen via mail contact met u op om een afhaalafspraak te maken. U kunt zowel contant als met pin bij ons betalen, u kunt er ook voor kiezen om bij het bestellen alvast vooraf te betalen via Ideal of bankoverschrijving.

afhaaladres:

Duindamseweg 3, 2204 AR Noordwijk

 

Retourneren

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. 

Outside Wishes vergoedt alle betalingen van u, inclusief eventuele leveringskosten die door ons in rekening zijn gebracht voor het gereourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop u meldt dat het retour komt (moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor u.

Als u heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeven wij de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.


 Neemt u vooraf even contact met ons op voordat u uw bestelling retourneert!

Klachten

Wij doen er alles aan uw klacht zo goed mogelijk te verhelpen. Mocht u niet tevreden zijn met de afhandeling van de klacht is er mogelijkheid van bemiddeling door de Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van de SGC (www.sgc.nl)